Perşembe, Ocak 18, 2007

Ayşegül’cüm, 2.5 yaşındaki halinle ilgili biraz bilgi:

Ayşegül’cüm, 2.5 yaşındaki halinle ilgili biraz bilgi:
Yakalamacılık oynamaya bayılıyorsun. Bazen ben ahtopot oluyorum seni sıkıştırıyorum, sen yengeç olup beni kıstırıyorsun, bazen de rolleri değişiyoruz. Bazen mikrop oluyoruz, ‘Kötüyüm ben kötüyüm..” diye birbirimizin ardından koşturuyoruz. Sen köpekbalığı ve yunus olmayı da seviyorsun. Ben daha çok sana yemek yedirirken bu balıklardan biri olmanı yeğliyorum, ağzını açman kolay oluyor. Önce köpekbalığı geliyor yemeğini almaya, sonra yunusa veriyorum, sonra yengece derken yemeğini bitiriyorsun.
En sevdiğin şeylerden biri de dansetmek. Sana aldığım kloş eteği giyip göbek atıyorsun müzik duyar duymaz. Televizyonda halkoyunlarını izliyoruz senin yüzünden hep birlikte.
En sevdiğin yiyecek benimkiyle aynı: Çikolata. Günde kaç tane yiyorsun bilemiyorum, alerji olmandan korkuyorum yalnız.
Geçen ay seni dvd’de filmler ile tanıştırdık. İlk “cesur civciv”i izledin, çok hoşuna gitti. Şimdilerde “robotlar” favorin. Kırmızı başlıklı kız, Casper vb.leri de seviyorsun. Kendi kendine izlerken, hoşuna giden kısımlarda gülmen beni çok mutlu ediyor. Anlıyor ve eğleniyor, büyümüş kızım diye düşünüyorum. Yalnız ardarda izleyip duruyordun, neyse ki kitaplar yetişti imdadımıza, Ya-Pa’nın Minik Adımlar dizisindeki “Doktora gidiyorum” a sen çok ilgi gösterince, bütün diziyi aldım, her gün birini çıkarıyorum okuyoruz birlikte, iyi ki almışım. Küçük çocukların resimleri okuyabildiğini fark ettim sayende Ayşegül.
Bu arada yanlış telaffuz ettiğin bazı kelimeler: mikrok, siyak, sabak, davul(bavul için), mandavila, teevizon
Herşeyi bağırarak yaptırmaya çalışmandan hiç hoşlanmıyoruz, umarım bu sende kalıcı bir huy olmaz. Baban senin disiplin kavramından uzak olduğunu söylüyor. Zaman zaman bizi çok zorluyorsun, seni ikna etmek kolay olmuyor, bazen ikna etmek için sabrımız kalmamış oluyor, bazen de sen bizi ikna ediyorsun.
Evde ben seni tuvalete zorla götürüyorum hala, dışarda da sen beni.
Genelde hareketli bir çocuksun, kendi aramızda kuduruk diyoruz sana. Seni çok seviyoruz Ayşegül, her halinle.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home