Pazartesi, Ekim 10, 2005

Ayşegül'ün odası - 2






Bu cuma da odayı boyamaya devam ettim, ama yapmak istediklerimin yarısını bile bitiremedim. Ancak bir tavşan, bir kedi ve birkaç çiçek boyayabildim. Boş bir vaktimde zürafa, kuşlar, kelebekler, ağaçta armutlar, bir papağan ve kuş yuvası yapma niyetindeyim...İnşallah...
Cumartesi doktora aşı olmaya gitti Ayşegül. Bekleme salonunu çok seviyor, oyuncaklar var, çocuklar bebekler var... Muayene odasına girip de Hasan Bey'i görür görmez bir bağırış çağırış... Daha ortada aşı falan yok hani. Sonrasında sorunca "Doktor amca sana ne yaptı?" "Aşı." Aşıdan sonra iki kez ateş düşürücü şurup içmesi gerekiyordu, ilkini doktorda sorunsuz içti. İkincisini evde içirmek istediğimde ağzını açmamakta direndi. Ben de çaresizlikten “Hadi bak ağzını açarsan sana çikolata vericem” diye öylesine bir cümle sarfettim. Kocaman açtı ağzını, inanamadım. Çikolatayı verdim tabii, vermemek olmazdı.

1 Comments:

At 9:35 ÖÖ, Blogger bilgece said...

2- kedi de süper olmuş. başka bir eve taşınıp Ece'ye de ablamın profesyonel fırça darbelerine bırakarak bir oda düzenleyesim geldi. önce ev satıp yeni alıp vs. uzun iş ama. (1; bir önceki notlarında idi)hayran kitlenizdeniz...bu yabancı yorumları engellemek için birşey yapılıyormuş ama ben de bilmiyorum.
sevgiler, Tuba

 

Yorum Gönder

<< Home