Pazartesi, Nisan 24, 2006

Haftasonu Özlem Teyzeler geldi

Hafta sonu Özlem ile Erdem geldi İstanbul’dan. Dün sabah beraber Çiçekliköy’e kahvaltıya gittik. Akşamüstü Ayşegül ile parka gittik. Kaydırakta yüreğim ağzıma geldi. Merdivenden beraber çıktık, sonra o kadar hızlı gitti ki kaydırağın ucuna. Ben koşuşunu görür görmez merdivenden inip koşarak inişe gittiğimde, ellerimi başının altına güçlükle yetiştirebildim. Hızdan ters dönmüş başaşağı geldi. Allah korudu resmen. Halbuki ‘bekle, ben in demeden inme’ dediğimde dinliyordu, nasıl oldu anlayamadım. Park dönüşleri tam bir kabus. Bu kez yeni bir yöntem geliştirdim: hadi şu ağaca dokunalım, hadi şimdi buna, şimdi içerdeki çam ağacına, şimdi havuza, şimdi de apartmanın merdivenlerine...yarış halindeyiz. Ve sonunda eve girebiliyoruz...Akşam ilk defa tuvalete çişini yaptı.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home