Çarşamba, Nisan 26, 2006

İşe yaramak güzel şey...

Mutfaktaki hemen herşeyin yerini biliyor. Bulaşık makinesini beraber boşaltıyoruz, çöp kutusuna ayağı ile basıp çöpü atıyor, akşamları ekmek veya yoğurt yaparken istediğim herşeyi getirebiliyor: un, maya, süt... Test ettim, ‘bana bir büyük kaşık verir misin?’. Gitti çatal kaşık çekmecesini açtı, büyük kaşıklardan birini aldı. Geçen gün de mikseri aldım elime, benden önce çırpıcılarını bulup verdi çekmeceden.Birkaç kitap aldım ona, Tübitak okul öncesi kitapları çok hoşuma gitti, Ayşegül’ün yaşı için erken henüz ama, resimlerine bakıyor, anlatıyor. Çok ilgilendi. Bir de Net Kitabevi’nin “Sözcükler” diye bir kitabını aldım, mutfak eşyaları var bir sayfasında, gidip kendi mutfağımızda o eşyaları bulduk birer birer. Yemekten sonra kitap okurken uyuyakaldı 21:30 da. Genelde 22:30 – 23:00 den önce uyumaz.

2 Comments:

At 6:03 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

 
At 6:28 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

 

Yorum Gönder

<< Home